reklama
kategoria: Rozrywka
artykuł sponsorowany
6 czerwiec 2024

Niezapomniane emocje podczas stadionowej trasy Dawida Podsiadło wspólnie z Pepsi. Marka oficjalnym partnerem trasy

zdjęcie: Niezapomniane emocje podczas stadionowej trasy Dawida Podsiadło wspólnie z Pepsi. Marka oficjalnym partnerem trasy / fot. nadesłane
fot. nadesłane
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06 w Chorzowie.

Strefa „Thirsty for more”

Pepsi łączy siły z Dawidem Podsiadło, jednym z najważniejszych polskich artystów XXI w., by dać swoim fanom niezapomniane doświadczenia, które wykraczają daleko poza muzykę. W ramach tej ekscytującej współpracy w przestrzeni przed wejściem na wydarzenie czekać będzie aż 150 m2 niesamowitej rozrywki stworzonej dla wszystkich fanów, którzy są “spragnieni więcej”.

Marka zadbała o różnorodne atrakcje i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Od możliwości ozdobienia swojego ciała brokatem w sekcji „Zabłyśnij”, która jeszcze lepiej pozwoli wyrazić emocje związane z koncertem, aż po test precyzji w zabawie „Celuj w Pepsi”. W strefie grać będzie DJ, a niezapomniane chwile będzie można uwiecznić na stacji “Pssss…tryk”. W pobliżu stanie ogromna immersyjna puszka Pepsi ze spektakularnymi wizualizacjami. Nie zabraknie także puszek z nowym logo, dzięki którym każdy będzie mógł delektować się wyjątkowym smakiem Pepsi.

Strefa Pepsi dostępna będzie w godzinach od 12:00-00:30 podczas trzech koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku przy Polsat Plus Arena, 15-16.06 w Poznaniu obok Enea Stadion oraz 22-23.06 w Chorzowie przy Stadionie Śląskim.

Nowa era Pepsi

Pepsi przeszło największy od 14 lat rebranding. Od teraz napoje marki dostępne są w odświeżonym designie wraz z nowym logo. Historycznym zmianom towarzyszy kampania marketingowa „Thirsty for more”, w ramach której zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także dostarczą radości z zabawy. Pepsi zachęca konsumentów do dołączenia do nowej ery marki poprzez zabawę i korzystanie z przygotowanych niespodzianek. Wystarczy tylko otworzyć się i pozwolić sobie na chwilę beztroski! Informacje dotyczące wszystkich aktywacji Pepsi można znaleźć na stronie internetowej www.thirsty for more.pl.
PRZECZYTAJ JESZCZE
pogoda Mońki
3.7°C
wschód słońca: 06:53
zachód słońca: 15:33
reklama

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Mońkach

kiedy
2025-02-09 17:00
miejsce
Mediateka, Mońki, ul. Juliusza...
wstęp biletowany